mamma_til_2_m_junispire Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet når man tidligst kan begynne å ta dem!? Vet ikke helt om jeg fikk full effekt sist gang siden jeg fødde en mnd før tiden!! måtte vel sy opp til 12 sting eller noe på utsiden!! husker ikke helt, men å sy det svir litt selv om dem bedøver litt først!!!
Bilingüe Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg fikk høre 3 uker før termin da jeg kjøpte mine. Evt. te tidligere?
trebarnsmamma84 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 kor du får kjøpt desse???Eg har termin i dag...så det er vel kanskje i seinaste laget kan eg tenke meg----
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Det anbefales 2-3 mnd. før termin.
lana<3 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jeg ble anbefalt og begynne i uke 32 og jeg måtte sy et sting som egentlig ikke var nødvendig. Jeg tok både bringebærbladkapsler og smørte meg med fødselsforberedende olje fra Weleda og tøyet der nede såklart....hadde en kjempefin fødsel og blødde kun 250 ml tilsammen og livmoren trakk seg fort tilbake til normalen... Jeg brukte myyyyye tid på å forberede meg, smøre, tøye og uker på bringebærbladkapslene så til fortere dere får begynt til bedre er det....
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 2-3 mnd før termin - er det kapslene eller teen? Eller er det same-same?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 De anbefaler vell og begynne en 2-3 mnd før termin ja.. Jeg har aldri prøvd teen kun kapslene. Begynnte vell rundt uke 34 nå tror jeg.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Hva er det med de bringebærkapslene??? Hvorfor bør man ta de?
Gjest mooby21.juli:)*høygravid* Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Hva heter oljen dere smører dere meg, og hvor kjøper man den? Hvor ofte smører dere?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 var innom apoteket , vitus eller, husker ikke.. de hadde ikke hørt om det , men helse kosten hadde:) faktisk var det tomt, men ho fikk inn i mårra.. populært gitt:)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Vet at de fleste helsekostbutikker fører bringebærbladkapsler, og den fødselsforbredende oljen fra Weleda. Har kjøpt oljen nå, og begynt med den. Og så får jeg en boks med b.kapslene av en venninne som kjøpte dem, men som ikke brukte dem. God erfaring med dette fra første fødsel. Tok 6 timer fra første rie, til jenta mi var ute. Hadde to bitte små rifter, men det var fordi hun kom så fort ut!! Og livmoren trakk seg raskt sammen..mistet bare 250ml blod.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Du finner weleda fødselsforberedende olje og Bringebærblad-kapsler på de fleste helsekostbutikker, bare å spørre de har begynt med kapslene nå. 33 uker på vei. Skal begynne med den sv.skaps oljen ikveld, men må ærlig innrømme jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tøye da:P
2 fine små Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har drukket te, foerst en kopp daglig, naa to - og begynte i uke 32. Saa skal jeg paa kapsler til helgen, da bikker jeg 35 fullgaatte uker. Starter med to-tre daglig tenker jeg oeker paa litt mot slutten. Skal ogsaa ta etter foedselen. Det er rett fra naturen dette, og virker visst paa mange, men ikke alle. Sammen modningsakupunktur skal dere vaere god kombinasjon. Skal begge deler jeg, gjorde ingenting av dette forrige gang, men naa proever jeg. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå