Gå til innhold

Går slimproppen alltid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvordan er det?kan den gå i det fødselen e igang?eller skal den gå uker,dager eller timer før fødsel?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk den halvveis i fødselen, var på sykehuset for lengst.

Så rart det er så mye fokus på denne slimproppen her inne, hadde aldri hørt om den før engang jeg?

Skrevet

Begge deler er normalt. Forskjellig fra kvinne til kvinne.

Skrevet

Denne gangen så jeg aldri noe til slimproppen, mens første gang gikk den etter at riene hadde satt inn for fullt..

Skrevet

har egentlig ikke hørt så mye om denne poppen eg heller, før her inne...:)

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt stressa av all denne praten om slimproppen:( 11 dager til termin og slimproppen har ikke gått enda..verken lege el jm har nevnt den til meg...

Gjest mamma'n t go'gutten*FØDEKLAR*
Skrevet

På førstemann gikk den aldri..tror jeg hvertfall..dvs den gikk nok, men når det skjedde aner jeg ikke..enten må den ha gått ubemerket en gang på do eller i dusjen, ellers så gikk den ikke før jeg var på sykehuset..var aldri noen som nevnte noe om den på sykehuset under fødselen og det står helle rikke noe om det i fødejournalen (som jeg skjønner hvertdall..;)) Men de måtte ta vannet på meg langt ut i fødselen så mulig det skjedde i samme slengen..ellers var jeg også noen timer i badekaret der..

Skrevet

Jeg er nå gravid for tredje gang, og har aldri hatt det som virker som "typiske" kjennetegn. Har aldri hatt kynnere og heller aldri sett noe til noen slimpropp. Som jordmora sier, ungen kommer ut uansett, og det varier fra kvinne til kvinne. Så det er ikke noe å bekymre seg for - for når du får veer så kan jeg love deg at du uansett skjønner hva som er på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...