Gå til innhold

Brun flekk i trusa, jeg er nervøs:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat på do, og da oppdaget jeg en brun flekk i trusa, brun utflod. Kjenner jeg blir meeeget nervøs etter å ha lest om flere som har hatt litt run utflod og så oppdaget MA litt senere. Skal heldigvis på tidlig UL i morgen kl 12. Dette var vårt tredje og siste prøverørsforsøk i det offentlige, og det er derfor så utrolig stor fallhøyde. Er 7+2 i dag. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det i første svangerskap, og det var INGENTING! Alt gikk fint! Det var ca i uke 5-6 altså, men vil gjerne si at det trenger IKKE bsty noe! Får håpe det ikke kommer noe mer...

Skrevet

Håper virkelig ikke det kommer noe mer jeg og, er hvertfall glad jeg skal på ul i morgen. Håper det blir med den ene flekken.

Skrevet

Går du til privat UL siden det er så tidlig?

Føler alle går på tidlig ul her inne.....

Skrevet

Jeg hadde litt brun utflod for et par uker siden, og endel smerter! Men var på tidlig UL idag, og der så jeg hjertet som slo!! Er 7+0 idag... Gynekologen så noen blodansamlinger og froklarte at dette også kunne komme ut som brun utflod, men det var ikke noe å bekymre seg over... Eneste han anbefalte meg var å holde meg unna sex en ukes tid, sånn i tilfelle!

Krysser fingrene for at det går bra med deg også, for det gjør det nok helt sikkert!!:D

Jeg fikk også helt noia av å lese om alle som hadde hatt brun utflod og som hadde konstanter MA her inne, men som regel er alt bra!;)

Skrevet

Blir litt beroliga av det dere skriver:) Jeg håper jeg også får se et bankende hjerte i morgen.

Jeg skal på tidlig ultralyd pga at jeg har hatt icsi(prøverør). Det er da vanlig prosedyre å få ul i uke 7 på den klinikken jeg hører til. Det er ikke privat.

Skrevet

Ok, jamen da forstår jeg:) Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...