Gå til innhold

SKUFFA!!!!

*Vilhaenbolleiovnen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag er 27+6 , å jeg ser bestandig frem til disse kontrollene, er jo endel man lurer på osv, hun målte symf målet som fortsatt ligger over kurven, å hørte hjertelyd, så var det over, var inne i unnerkant av 5 min, lege TIME my ass!! er jammen bra vi har bim ellers har jeg ikke hadd en anelse på hva som skjer og hva jeg kan forvente framover.

Jeg ligger over det grønne feltet når det gjelder symfemålet, hva betyr det?? kan det være formye fostervann eller er babyen stoor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja eller litt av begge deler!

Sikkert ikke farlig så lenge hun ikke reagerte på det.

Skrevet

Det er jo bare å spørre.. ? Hvis det er noe man lurer på så må man jo si det og ikke tro at lege/jordmor er tankelesere..

Skrevet

Trenger ikke bety noe..

Jeg lå over det grønne feltet sist og fikk en unge på 50 cm og 3310 g så hun var ikke noe unormalt stor fordet om.

Ligger over denne gangen også..

Skrevet

da jeg var på tur ned fra benken etter å ha målt symf. sa hun alt ser bra ut så da snakkes vi om 4 uker, og hun var tydelig stresset, så da følte jeg meg veldig i veien. Synes de kan ta seg litt bedre tid....

Skrevet

At du ligger over, trenger ikke bety verken det ene eller det andre, egentlig.. Jeg lå langt over sf-kurven med 1.mann. Hun ble født 17 dager før termin og var 46 cm og veide 3040gr, ganske lita som du ser..

Sf-målene mine ligger mer og mer over "normalen" for hvert svangerskap, men barna er små/normale for det,, Magen kommer tidligere for hver gang, og jeg blir større for hvert barn.

Når du har neste time, får du si ifra at du har en del ting du lurer på, legen er jo pliktet til å ta seg tid til deg når du har time..

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...