Mina06+Mats09 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Som jeg har skrevet tidligere her så har jeg gått på akupunktur pga laaange sykluser.. Jeg har hatt sykluser fra 45- 55 dager og før jeg var gravid med Mina så hadde jeg sykluser på 35 dager, så sa jordmora at det skulle gå fint med akupunktur... Jeg har nå hatt tre behandlinger og i dag har jeg fått TR på DAG 35!!! haha... så morro=) Har ikke hatt det siden før Mina=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå