Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Tok abort på fredag (kirurgiske måten), har de siste 3 dagene hatt mye smerter i magen. Akkurat som om det går et "belte" med smerter. Samtidig har det slått nedover venstre fot. Kan det være noe i forhold til aborten? Bør jeg ringe legen? Er redd for at de da vil sjekke underliv, da jeg blør en god del, og dette er ikke vanlig menssmerter...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Da bør du ringe lege. Har tatt abort to ganger og har aldri hatt slike smerter. Kun sterke menssmerter.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Burde kanskje si at de samtidig satte inn en kobberspiral. Men kan smertene ha noe med den å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 eg syns du bør ringe legevakta nå eg.. skal ikke ha sånne smerter selv om du har fått spiral.. men va da litt rart dei satte inn spiral etter en abort? så snart liksom.. lykke til å håper du blir bedre!
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Det kan skje - i noen tilfeler, at det ligger noen rester igjen etter aborten. Det kan da føre til en infeksjon, ofte også underlivsinfeksjon. Det kan være veldig smertefullt - gjerne kan smertene komme som tak i magen - nesten brennende, før de gir seg en stund, og kommer igjen. Naturligvis er svaret at du bør oppsøke lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå