Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Selv er jeg og samboeren utrolig lykkelig og forelsket i hverandre og vi har en litten tass på 5mnd;), Vi har alltid hatt et kjempebra forhold hele den tiden vi har vært sammen, men føler at forholdet vårt er blitt ennda bedre etter at vi fikk barn;) Leser så mange triste historier her inne om dere damer som er i dårlig forhold og har menn som ikke bryr seg om dere eller barna deres. så derfor spør jeg; flere som er lykkelige her inne???
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vi har ikke vært sammen med enn et knapt år, men jeg har vært heldig og funnet verden beste mann Ser det er mange rasshøl rundt om kring, og har vel for såvidt vært borti noen av dem selv. Men så hadde jeg lykken med meg til slutt Og vi skal snart ha barn
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jepp vi har et lykkelig forhold og har hatt det i mange mange år =)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Kan egt. kopiere innlegget over . Kunne like så godt vært meg som hadde skrevet det, for akkurat sånn er det for meg også. Har det kjempe bra med samboeren min.=)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg føler meg nesten litt dum til tider for det går ikke en dag forbi uten at jeg tenker på hvor heldig jeg er:) Jeg elsker min kjære samboer og ha elsker meg:) Dette er hva jeg alltid har drømt om og håper det fortsetter når engelen vår blir født:) og det tror jeg for jeg VET at vi begge vil jobbe for at vi skal ha det bra og glemmer ikke hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 jeg er super lykkelig, og har verdens beste kjæreste! er høygravid nå, og min kjære overrasket meg med å bestille fotpleie til meg. så nå har jeg nettopp hatt en fotpleier her hjemme som har stelt føttene mine! så jeg fikk det, mens min fantastiske mann vaska vinduene:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Har det helt supert. Jeg har barn fra før og nå venter vi våres første. Kan ikke klage, kjærlighet, trygget og gjensidig respekt. Vi har det hyggelig i hverandres selskap, men har tillit nok til hverandre til at vi kan gå ut på hver våres kant når vi ønsker og har anledning. Vi har harr våres skjær i sjøen på veien hit, men de har kun styrket forholdet våres. Når jeg ser min kjære vet jeg at jeg vil bli gammel sammen med han. Vi har vert sammen i tre år nå og det vil nok bli 10 ganger så mye=)
mpmamman Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Er lykkelig jeg og:) har en super mann som har vært min i over 7 år:) har 2 herlige barn sammen
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Vi har vært sammen i over 10 år nå og vi har det veldig fint sammen. Vi har det så fint at jeg føler på meg at dette kan ikke vare... noe vil skje og ødelegge alt. Men ja; vi er lykkelige sammen.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Til tross for et par skjær i sjøen og noen opp og nedturer så har samboeren og jeg et sterkt, godt og nært forhold, elsker hverandre svært høyt og kommer trolig til å holde sammen så lenge vi begge to lever. Vi er lykkelige, men tåler også å ha grå og litt kjipe dager. Det finnes neppe det menneske som kan få meg mer eitrende forbanna, ei heller gladere enn det han har evne til :-) Slik er det også motsatt, vi er et par på godt og vondt, i gode og onde dager. Han er også en flott pappa og gjør sitt beste for oss alle, perfekt vil han aldri li, ei heller jeg for den saks skyld.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Her er vi også svært lykkelige:) Vi har et stabilt, godt og kjærlig forhold!! For første gang føler jeg virkelig at jeg har en mann som er villig til å gjøre alt for sin familie! Og det er en deilig følelse! Vi har det utrolig morsomt sammen og støtter hverandre! Vi elsker hverandre rett og slett utrolig høyt! Også har vi ei lita jente som vi forguder overalt!! Håper, ønsker og vil dele livet med denne mannen:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Her var det mye lykke! Det er jo bra. Jeg vil ikke akurat si jeg er lykkelig... greit nok. Kunne absolutt vært bedre...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Her i huset er også alt som det skal være. Vi har vært gift i 8 år, vært sammen enda lenger og fått 3 barn sammen... Selvfølgelig er det ting som irriterer innimellom, men vi har et flott forhold. Han er en fantastisk far, han behandler meg med respekt, kommer med komplimenter og skryt både til meg personlig og høyt så alle andre hører det. Vi prater godt sammen, tar hensyn til hverandre og liker oss sammen, rett og slett. De små tingene, som et lett stryk på låret ved middagsbordet osv er limet i en travel hverdag. Kan ikke skjønne annet enn at vi skal tilbringe hele livet isammen :-)
<3 mine søte små<3 Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Vi har snart bodd sammen i 3 år... og eg konne isje fonne ein bedre mann <3 Heilt fantastiske...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #15 Skrevet 18. juni 2008 JA! Jeg har verdens beste mann og er lykkelig stort sett hele tiden. Vi har en liten gutt på snart 1 år sammen, han er verdens beste pappa og kjæreste Har et 6 år langt samboerskap fra meg fra før av, trodde jeg var lykkelig da, men der tok jeg feil. Det jeg nå opplever er helt ubeskrivelig - full klaff vil jeg kalle det. Det eneste som gjør at lykken ikke er helt komplett er at han har to barn fra tidligere med en særdeles sjalu og vanskelig mor. Det krever mye av oss begge, men vi elsker hverandre så høyt at vi overlever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå