Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...alt som jeg sa til dere om homofile til de som har blitt trist av det. jeg trodde det var greit å si sin mening, eller det man tror på uten å bli spist av haiene. ellers er vi vel ute etter det samme? ha en fin dag. hilsen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tross alt er du inne på et krangleforum, og du må tåle at folk er uenige med deg! Tror egentlig ingen er blitt triste av noe du har sagt, men sinte! Noe som er lov på krangleforum, akkurat som at du sier du må få lov til å uttrykke dine meninger, så må vel alle andre også få lov?

De fleste har vel satt spørsmålstegn ved dine synspunkter, og da må du vel også klare å svare? Vi andre svarer i allefall for det vi står for, og det skulle man vel tro du også kunne klare uten å syte om at du blir spist av haiene. At det er flere som har ulik mening enn lik mening som deg, kan ikke vi stå for!

Skrevet

sorry skulle stått: kan ikke jeg stå for!

på siste setning!

Skrevet

Spar martyrinnleggene dine til noen som gidder å høre, prøv skravle eller et annet babyforum.

Skrevet

klart det er greit å si sin mening, men du burde kansje tenke gjennom meningene dine litt bedre, istedet for å si at du blir spist av haiene. Siden "haiene" er flertall er det vel fordi de har litt mere gjennomtenkte synspunkter enn det du har. I stedet for å beklage her, syntes jeg du bør tenke gjennom dine holdninger og verdier, og innse at de homofile, som du mener lider av en sykdom, også er vanlige mennesker, med følelser. Ikke noen du bare kan rakke ned på!

Må si jeg håper at barnehagene her som jeg bor har personal med bedre holdninger om medmennesker enn det du har, ellers blir jeg nok hjemmeværende husmor med mine framtidige barn, for slike holdninger ønsker jeg ikke skal få spre seg i sammfunnet!

så du må gjerne slå følge med nøffemor på reisen! God tur!

Skrevet

Enig med Darthe, jeg... i stedet for å beklage deg over hva du har sagt og deretter lage en tråd om hvor lei deg du er, kunne du kanskje ha tenkt igjennom hvorfor du fikk så mye motstand.

Hvorfor du omtaler oss som "haier" er jeg litt usikker på, du er tross alt på en krangelside hvor du må regne med diskusjoner og få svar fra folk som er uenige med deg.

At noen har blitt trist pga dine meninger om homofile er noe jeg er ganske sikker på at du ikke trenger bekymre deg over. Det som derimot er trist er tanken på at du kommer til å oppdra barn som tilegner seg dine meninger og dermed muligens kommer til å mobbe barn med to mødre/fedre.

Skrevet

Vel, grisetrynet har i alle fall fått seg opp til flere gode stunder med tårer som spruter og latterhyl over nye tilskudd på kranglesiden. Stå på:D

Bekymrer meg dog litt for at halvgjennomtenkte barnehagetanter føler at de er i en posisjon hvor de kan redigere de gode gamle barnesangene.. Hadde ikke blitt fra meg av begeistring om poden kom hjem med nye versjoner av det kaliber som ble gjengitt her...

Etter som det begynner å bli samfunnsmessig akseptert og nå faktisk lovlig å gifte seg med den man vil så bør du vel kanskje tenke over ytringene dine... med mindre du jobber i en privat menighetsbarnehage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...