Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 GODE tips??? ER så matlei, like før vi hopper over hele middagen!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Svin indrefile, bearne, grønnsaker g fløtegratinerte poteter skal vi ha i dag:)
2 søte små:-) Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Pasta parma har vi spist nå, med litt spekeskinke og sprøstekt salami. God og veldig enkelt.
3 blå Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Her står det hjemmelaga pizza i ovnen, mamma og pappa kommer straks inn dørene her
Spirevipp med go`gutten Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Vi skal ha stekt kveite, men stekte grønsaker (gulrot, kålrot, purreløk), potetmos og rømmedressing. Må vel begyne snart :-)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Gubben står å steker fiskepinner med potetstappe og grønnsaker her. Enkelt og greit. Jeg er syk i dag, så vi får se om det glir ned
Bie&babylove:-) Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Vi har akuratt spist medisterkaker i brun saus med poteter, brokoli, blomkål......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå