mor til skatten :) Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg skal kjøpe ny vogn til gullet på 7 mnd. Trenger en stødig vogn da det er værhardt her vi bor. Har hatt teutonia mistral.var veldig misfornøyd med den. Kan jo ha en stilig sportsvogn nå siden jeg ikke trenger bag... men hadde vært greit hatt en vogn som jeg evt kan kjøpe bag til senere hvis nr 2 skulle komme... fordel om ryggen kan legges mest mulig ned..
Julibebii Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg anbefaler Simo. Stødig og stor og skapt for skandinaviske forhold. Jeg har hatt mange vogner til min sønn og er mest fornøyd med Simo.
Randis Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Vi har quinny fresstyle 3xl, den er toppers. Ryggen kan legges helt flat osv. Synes Quinny sin buzz er fin og. Sto mellom 3xl og OTH sin trehjuling til oss. Er glad jeg valgte 3xl. Den er lettere og kjøre. Veldig fin den OTH sin da. God å kjøre og hakket lengre i benlengde om barnet skal ligge rett ut.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Anbefaler å gå for emmaljunga,stødig og god vogn,en vogn som er tilpasset klimaet her i Norden,siden den er svensk produsert.Mange typer å velge blandt,så da er det bare å se hva som passer for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå