Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg sitter her og lurer: Er i uke 33 nå, og den siste uken har lillegullet i magen sparket og bokset så mye mer enn tidligere. Er det pga temperaturen er mer behagelig (ikke så varmt som tidlgere)? Og er dette vanlig, har flere også merket dette? Tar aktivitetsnivået seg opp mot termin? Eller omvendt?
Makko med to små gutter Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Er slik hos meg og! Har til nå hatt et veldig rolig barn, har kjent han kanskje 3-4omganger pr dag. Nå kjenner jeg han nesten hver time! Aner ikke om det er vanlig :-S Synes alle sier at babyen blir roligere når han får mindre plass...
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Bra det ikke bare er meg Det stemmer jo - de har jo fått mindre plass - men det virker som hun prøver å kjempe til seg mer plass
CaspersMamma Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Min lille var også helt turbo sånn rundt uke 31-32. Heeeele dagen og om natten. Men nå er jeg i uke 35 og det har stilnet ganske. Tror det har noe med at jo trangere det blir, jo mindre beveger den seg.
chrissi Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk beskjed av jordmoren min om å ringe sykehuset hvis babyen ble veldig urolig,og sparket mye. For det kan være et tegn på at den er stresset,og ikke har det noe særlig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå