Gå til innhold

Akkurat kommet hjem fra ultralyd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Og alt var helt perfekt! Det lille hjertet slo som bare det og størrelsen var helt perfekt. Plommesekken var også helt fin, så gynekologen var VELDIG positiv til at dette skulle gå helt fint:) Og da er vi også det!

Jeg skal tilbake på UL om halvannen uke til, bare for å se at det vokser som det skal. Jeg tror jeg har verdens beste gynekolog!:)

Han skal prøve med utvendig UL da, da er jeg litt over 9 uker på vei, og forhåpentligvis kommer vi også til å HØRE hjertet. Gjett hvem som har fått i oppgave å sitte klar med mobilen sin og ta opp lyden??:D

Åh, vi er så glade så glade!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! heldig dere er som skal tilbake igjen! Jeg var også i dag, og alt var bra her også! En sinnsykt herlig følelse å se den lille kroppen!

Gratulerer så mye igjen!

Skrevet

Har også vært på ul og fikk også høre hjertelyden. Er 9 uker nå så legen var litt overasket over å høre hjertelyden, men du så herlig! Legen min har ul apparat så han tar ul hver gang. Er vel litt ekstra heldig da!

Skrevet

Å heldiggris. Jeg også vil ha lege med ul apparat. Min lege virket ikke så direkte interesert i oss idag. HAn sjekket at jeg ikke var syk (brystkreft, tok celleprøve å blodprøver) men ellers sa han at jeg vet ikke noe ting om ubheag o.l så det får du ta med jordmor. Føler du deg syk må du bare komme tilbake. Men ellers er han hyggelig, men hadde vært gøy med ul apparat. Også vært til ul for første gang idag, å guuud så gøy =) verdens søteste 3 cm hihi!!!

¨

Så heldige vi er alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...