Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hvor lenge var du på sykehuset? Og hvor lenge ville du være der? hjem før tiden? Hva pakket du med deg på sykehuset? Jeg skal pakke bag nå, men sitter liksom og ikke vet hva jeg trenger.. har pakket: Joggebukse, sandaler, sko, tunika, collegejakke, undertøy, ammebh.. Og nå står det stille.. skal jeg pakke mye av hver?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Nr 1 ble født sent onsdag kveld og da var jeg hjemme igjen lørdag ettermiddag. Alt for lenge synes jeg. Var ingen ting å ta seg til..... Med nr 2 fødte jeg om morningen onsdag og var hjemme torsdag til middag. Ville ha vært hjemme tidligere, men de måtte først sjekke nyrene til babyen da han hadde forstørret nyrebekken før fødselen. Jeg hadde med det samme som du har pakket. I tillegg hadde jeg med litt håndarb., penger, kamera, en god del underbukser. Jeg hadde tatt med 1 t-shirt til hver dag en ekstra og et par bukser til to dager. Kanskje du kan få noen til å komme med mer om det trengs. Lykke til med fødselen
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Hei Jeg var 1 uke, pga keisersnitt...eller, kunne få hjem tidligere,men da måtte jeg sette sprøyte på meg selv, og det ville jeg ikke... Shampoo og såpe hadde jeg med selv... mobillader klær babyen skal ha på seg ved hjemreise=) og jaaaa...står stille her også gitt... toalettsaker trenger ikke mye av hver nei..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 med nummer to sendte de meg hjem etter ett døgn (noe jeg egentlig var i mot) innen det var gått en uke ble jeg innlagt med livmorbettenelse, som kunne vært oppdaget og behandlet før det ble SÅ betent, hadde jeg bare vært der en til to dager til.. (Ikke meningen å skremme, bare noe sånt som 1 av 1000 som får livmorbetennelse i forbinnelse med fødsel) Hadde pakket allt for mye denne gangen... Eneste som ble brukt var: Morgenkåpe joggedress/kosedress ammebh truse (til hjemmreise, brukte netting frem til da) sokker (gikk en del sokker) Toalettsaker (tannbørste,børste,fuktighetskrem og sminke) klær til mini
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Kom inn lørdagskveld, dro hjem onsdag. Altså 3 døgn etter fødselen. Var lenge fordi jeg lå på 3 manns rom, umulig å sove noe som helst. Men på en annen side skulle jeg vært lengre for å fått mer hjelp med ammingen. Du trenger: Joggebukse - flere da jeg blødde gjennom ett par ganger... T-skjorter (til hver dag) Lette sko (crocs eller sandaler som du sier) enkle å tre på litt babytøy, ofte har de kjipe bodyer som de trer på ungene, morsomt å ha noe eget. Undertøy - store og gode truser som du får plass til store bind i - flere enn en per dag i tilfelle du blør masse Amme BH Noe å lese på mobil + mobillader Kamera Noe å spise på under fødselen... vann + frukt etc Dette er hva jeg kommer på, sikkert glemt noe.. LYKKE TIL!! Det er så fantastisk når det lille nurket er ute at du vil ikke tro hvordan det føles. Jeg elsker å være mor!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå