WildPrincess Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Blir nesten skummelt å gå over til 3. tri... for som ei før meg sa... der inne driver de jo å føder Veit ikke helt om det har gått helt opp for meg at jeg skal igjennom det enda *tihi* Har vel litt "stikke hodet i sanda" mentalitet om dagen
Mamman til Ovedie Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hehe.. Du sier noe der :-) Har forsont meg med fødselen for lenge siden selv om jeg har noen uker igjen før jeg skal over på 3. trimester :-) Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg gleder meg faktisk :-) Vel, vel, meg om det :-) Du får i allefall ha lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå