Gå til innhold

Siste dagen her inne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nesten skummelt å gå over til 3. tri... for som ei før meg sa... der inne driver de jo å føder :P Veit ikke helt om det har gått helt opp for meg at jeg skal igjennom det enda *tihi* Har vel litt "stikke hodet i sanda" mentalitet om dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Du sier noe der :-) Har forsont meg med fødselen for lenge siden selv om jeg har noen uker igjen før jeg skal over på 3. trimester :-)

Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg gleder meg faktisk :-)

 

Vel, vel, meg om det :-)

 

Du får i allefall ha lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...