Madamina Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Vi skal la pjokken på akkurat 2 år komme seg over i ny seng snart. Føler at det er så tull med alle disse sengene, og lurer på om vi skal hoppe rett fra babyseng til seng i vanlig størrelse. Dvs. at vi ikke kjøper juniorseng. Senga er jo stor, men med sengehest og masse bamser i ene enden så blir den vel koselig?
tyr 73 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vi kjøpte junior seng, og det treger jeg på. Den er veldig kort når mor ellre far av og til må ligge på siden av henne. Jeg hadde kjøpt vanlig seng hvis jeg var deg.
skimre Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 vi kjøpte vanlig seng med en gang vi, og hun trives som bare det oppi der;o)
vipsen*en av hver* Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 vi kjøpte vanlig stor seng, tok noen dager med tilvending for vi hadde grindsengen der inne og. Ville da heller sove i den fremfor den nye. Tok tilslutt ut grindsengen og probleme var løst..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Dere som kjøpte vanlig seng, hva slags type seng kjøpte dere? Noe spesielle type seng? jeg skal kjøpe seng til sønnen min og, men er så i tvil på hva jeg skal kjøpe. En seng er en seng, men alikevel....
meg og jentene Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Vi hadde fra før av en vanlig seng, altså størrelse for en voksen. Den er fra Ikea, tror den heter daybed eller noe sånt. Har god madrass+ overmadrass, så veldig behagelig. Denne senga har alltid stått inne på barnerommet ved siden av sprinkelsenga. Plutselig begynte hun å vise interesse for denne senga, og vi lot henne sove der. Hun elsker det! Så nå har vi kastet ut sprinkelsenga og bruker bare den store. Trenger da ingen juniorseng? Har masse bamser og greier oppi der, og god nok plass til å turne rundt. Og plass nok til en mamma eller pappa ved siden av når det er nødvendig... Foreløpig har vi senga "feil vei", for at hun ikke skal falle ut. Hun prøvde aldri å klatre ut av sprinkelsenga heller, har ikke helt skjønt at det går an tror jeg. Og denne store senga har også en veldig høy kant, faktisk med sprinkler, på den ene langsiden, så denne har vi ut mot rommet. Utsetter problemet med at hun kan komme ut av senga på egen hånd.. Blir to år i september.
Gøril (210406) Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Vi kjøpte juniorseng til jenta vår i går. Denne sengen er det med sidegavler som også kan gjøres om til voksenseng, men vi satte den opp som juniorseng nå iallefall. Hun la seg i dag for første gang i den og vi gikk ut, siden har jeg ikke hørt et pip derfra *bank i bordet* Vi kjøpte senga på butikken som heter Luca, strømmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå