lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 jeg er i uke 24, og har en sønn på 11 mnd. Nå synes jeg at alt er tungt, bekkenløsningen er ille, vondt både her og der. sliten, griner for ingenting, tungpusten. elendig kondis. blør neseblod mye, blør i tannkjøttet. Føler meg rett og slett ikke vel. Og det er jo kjeeempelenge igjen!!!!! hvordan holde ut? flere som har det sånn?
Crazywoman Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er snart i uke 38 og har en liten på 2 1/2 og har hatt det som deg leeeeenge..... Gleder meg til å få det overstått nå.... Jeg har bare jobbet 50 % fra jeg var like langt på vei som deg. Det hjalp litt, samt ikke ha dårlig samvittighet for at småtten var i barnehage slik at jeg hadde energi til H*n på ettermiddagen, samt laaaaange frokoster sammen. Ta vare på de øyeblikkene med småtten i og utenfor magen i denne parioden som er bra. De er der også LYKKE TIL!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 takk ) jeg er sykemeldt. og lillegutt skal i barnehage fra 15 august. så da blir det nok litt bedre. men dette svangerskapet er mye tøffere enn første altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå