Gå til innhold

Hvilken situasjon tror dere er kjipest???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å være prøvere lenge uten at spira sitter?

Eller at man har prøvd lenge og oppleve SA flere ganger?

Jeg er veldig usikker, men det virker så innmari håpløst når spira aldri sitter. Om jeg hadde blitt gravid og mistet hadde jeg i hvert fall visst at det hadde vært mulig å få en liten spire.... Men som sagt, jeg vet ikke altså. Aldri hatt sa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du vet at den med sa er værst. Bare tenk om det hadde vært deg. Uansett så kan ingen vite om hva en selv har det værst med. Så håper spiren din sitter snart.

Skrevet

Har lurt litt på det der jeg også. Har hatt en kjemisk på 16-17pp sånn ca, og det var kjempenedtur. Men nå er jeg egentlig glad for at det skjedde, da har jeg pittelitt større håp om å få det til. Det at man har vært gravid (om enn bare i få dager) betyr jo at det er mulig - om det aldri lykkes er jo sjansen til stede for at man har mer alvorlige problemer med fertiliteten. Eller?

Tror SA-er noen flere uker uti svangerskapet er veldig såre og vanskelige å takle, så det skal jeg overhodet ikke ønske meg.

Skrevet

Tror nok at for den som opplever det så er det fryktelig vanskelig uansett. Jeg har mistet en gang, og ser selvfølgelig positivt på at jeg vet at jeg kan bli gravid.. men jeg vet ikke om jeg klarer å bære frem et barn....

For mange ender det dessverre opp med det samme, ufrivillig barnløshet...Men de som blir gravide får jo flere forhåpninger om at det skal gå bra, og man kjenner tidlig på kroppen at det skjer noe....

Men om du lurer på hva som er kjipest så tror jeg at for meg ville det vært værst og prøvd lenge, bli gravid også miste... Men tror ikke du finner et "fasitsvar" på spm ditt..

Skrevet

Jeg har mistet i sa etter å ha vært gjennom prøverør. Det ga oss håp om at vi kan bli gravide. Dersom jeg opplever det en gang til vil det bli veldig mye værre, tror jeg. Det var en fæl opplevelse......

Skrevet

Dette tror jeg er helt individuelt, men jeg skjønner godt hva du mener. Vi har vært prøvere i 4 år, vi er uforklarlig barnløse, og har enda ikke hatt en positiv test. Vi har også vært gjennom prøverør og 4 innsettinger i den sammenheng.

Selvsagt vet jeg at det er grusomt å miste. For min del ville det likevel ha betydd at jeg i alle fall visste at jeg kunne bli gravid - og det betyr mye for oss som virkelig sliter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...