Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 junior på 3,5mnd promper i ett sett...kan jeg gi minifom??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 på apoteket ville de ikke selge meg den siden jeg ikke hadde snakka med helsesøster først, er visst noe bivirkninger eller noe, jeg vet ikke.. skal på hs neste uke, kan spørre da, men er det noen som vet hva jeg mener som kan opplyse litt?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Det var en sak i media for noen mnd siden. De advarte mot langvarig bruk av minifom, hvorfor husker jeg ikke. Men det står jo spesifikt på flasken at hvis det ikke er tegn til bedring etter 3-4 dagers bruk skal lege kontaktes.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Tror ikke jeg hadde gitt dette legemiddelet mot litt promping?? Det er til de som er ekstremt plaget av SMERTER ikke bare av litt promping...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Når de promper kommer jo lufta ut, det er jo bare bra..men har babyen store smerter i tillegg er det kanskje noe annet..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Ja, for minifom skal jo hjelpe til m å få luften ut... du trenger jo ikk gi ham det når han promper masse, da kommer jo luften ut selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå