Gå til innhold

Noen som har prøvd bilstoler fra mekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ganske rimelige og ser jo greie ut...

Må ha en stol som kan brukes i bilen til bestefaren, og det vil bli brukt 2-3 ganger i året, så jeg vet ikke om vi skal legge mange tusenlappene i det om det finnes gode alternativer.

Fikk tilbud om å leie et, men det så helt for jæv... slitt ut. Så jeg orker ikke tanken engang:/ Det må være greit å montere inn og ut av bilen, og helst bakovervendt....

Tips, noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og ja... snuppa er 10 mnd:)

Skrevet

Jeg aner egentlig ikke, men må innrømme at jeg er skeptisk. Kanskje helt uten grunn :) Tenker at det blir litt ala Nille og Europris.

Men du kan jo sjekke om stolen er godkjent? Alle bilstoler skal være være godkjent ut fra en viss standard, og er den det, må det vel være et ok kjøp.

Skrevet

kommer ikke de stolene ekstremt dårlig ut i test? Mulig jeg tar feil nå, men mener å huske det..... orker bare ikke å sjekke:)

Skrevet

vi har et fra mekk som ekstrasete.. Helt ok sete, og poden liker faktisk det setet bedre enn besafe-setet sitt...:) Vi har det som heter remi top eller noe slikt, 0-18 kg.

Skrevet

Ja, for noen år siden var det en test som ble tatt og Mekk-setet ble knust til pinneved, eller isoporstrø, for å si det slik.

Vi har to biler, i min bil, som ungene er mest i, har vi "skikkelige" seter og det har vi jammen i ekstrabilen og, der de nesten aldri sitter. Salg er tingen=) Gode seter som overlever tester til halv pris. Sånt liker man=)

Skrevet

Nå har jo Mekk flere enn en type sete da....

Brevi / Play og bimbofix setene er jo merker som også selges av enkelte utstyrsbutikker og bilforretninger. Men disse er ikke de rimeligste Mekk har da.

Det kombi setet i Mekk sitt eget merke er ikke så fantastisk. Utrolig vanskelig å få det til å sitte støtt - og selene er laget av et sånt bløtt stoff som krøller og snurrer seg hele tiden.

Vi hadde det til samme formål som det du har tenkt - men kvittet oss med det relativt kjapt.

Det er det til 599 eller 699 jeg mener.

Skrevet

Ville hvertfall aldri satt en så liten unge fremovervendt uansett. Er det ikke flere som leier ut? Jeg ringte flere steder da jeg skulle leie, og fikk til slutt et som var bra. Hva med å kjøpe brukt fra bekjente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...