Hottentottentitten Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Legen sleit veldig med å få den inn, den muskelen i livmora var heeelt lukka, så han styra veldig der nede før den kom på plass. Merker det er litt rart i underlivet, og det småblør litt. Kjennes også ut som om jeg har litt menssmerter i korsryggen, uten at jeg har mensen. (Har ikke fått den enda, 4 mnd siden fødsel) Hvordan har de første dagene med kobberspiral vært for dere? Hvordan er mensen din i forhold til før? Noen plager?
MaRiAnNe_85 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 jeg blødde litt i ca en uke og etter d kom mensen som normalt (hadde småblødninger et par ganger i mellom periodene) Er jo forskjellig hvordan en reagerer,men har har gått fint med meg i ettertid. Verken jeg eller sambo kjenner noe til den. Lykke til:)
Lykkeliten og jeg Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg hadde menssmerter (i magen og korsryggen) et par dager etter at jeg satte den inn. Var litt klundrete å sette inn hos meg og, men det gikk greit for det. Gi det noen dager til. Jeg har ikke merket noen plager med den i ettertid. satte den inn i høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå