Neverstill Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 har to 1 åringer i huset, de klyper og dytter og biter hverandre hele tiden. den ene er dagbarn og den andre er min. var på legebesøk med meg selv i dag og de var selvfølgelig med og hadde det gøy på gulvet, men så begynte de selvfølgelig som de pleier, med å bite dytte klype og sånn, legen lo og sa at det er menneskets natur å være i krig. det er bare sånn vi er. håper likvel dette bare er en fase.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå