3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Det var veldig koselig:) Hyggelig de som jobber der og lillegutt storkosa seg med to xylofoner som lage KJEMPElyd og som han kunne slå så mye han ville på Fikk også øvd seg litt på å holde på leken sin når han først hadde fått tak i den;) Var ei som ville ha leken hans hele tida! Var et fint besøk og nå gleder jeg meg litt på lillegutt sine vegne for å kunne begynne i barnehage og leke med alle de andre barna og knytte litt vennskapsbånd og relasjoner til andre voksne også Blir sikkert ikke så moro for mamma'n og pappa'n de første dagene, men det går seg til det også
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Det var koselig å lese! Jeg gruer meg nemlig sånn til snuppa skal i barnehagen.. Vet hun får det kjempe fint, å jeg vil at hun skal gå der å sånn men gruer meg sånn til hvordan det blir i starten.. Blir ikke lett å dra på jobb hvis tuppa begynner å grine. Men det er vel helt vanlig. Er vel værst får mor og far!=)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Ja, er nok helt klart aller verst for mor og far:) Syntes det hjalp litt å være på besøk en stund i barnehagen jeg, da... Se litt hvordan det var, se hvordan de ansatte var med lillegutt og de andre barna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå