Gå til innhold

Var på besøk i barnehagen idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var veldig koselig:) Hyggelig de som jobber der og lillegutt storkosa seg med to xylofoner som lage KJEMPElyd og som han kunne slå så mye han ville på:) Fikk også øvd seg litt på å holde på leken sin når han først hadde fått tak i den;) Var ei som ville ha leken hans hele tida! Var et fint besøk og nå gleder jeg meg litt på lillegutt sine vegne for å kunne begynne i barnehage og leke med alle de andre barna og knytte litt vennskapsbånd og relasjoner til andre voksne også:) Blir sikkert ikke så moro for mamma'n og pappa'n de første dagene, men det går seg til det også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var koselig å lese! Jeg gruer meg nemlig sånn til snuppa skal i barnehagen.. Vet hun får det kjempe fint, å jeg vil at hun skal gå der å sånn men gruer meg sånn til hvordan det blir i starten.. Blir ikke lett å dra på jobb hvis tuppa begynner å grine. Men det er vel helt vanlig. Er vel værst får mor og far!=)

Skrevet

Ja, er nok helt klart aller verst for mor og far:) Syntes det hjalp litt å være på besøk en stund i barnehagen jeg, da... Se litt hvordan det var, se hvordan de ansatte var med lillegutt og de andre barna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...