Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Uke 12 med nr. 1 Hadde tenkt det samme med nr. 2, men da klarte ikke familiene våre å holde kjeft, så de fleste visste det vel fra ca uke 8 ... :-(
Mamman til Ovedie Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Vi samlet venner og fortalte det i uke 13.. Like etterpå fikk jobben vite det da jeg skulle på seminar og ikke kunne drikke alkohol.. Hehe.. Måtte komme frem med det da :-)
malleleo<3 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 jobb fikk vite det i uke 8, da jeg var såpass sjaber på jobb... mine nærmeste venninner fikk vite det med en gang:D
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er i uke 20, men er bare min mann og min tvillingsøster som vet det enda. Dette er fordi vi har prøvd i fire år, hatt flere spontanborter og en dødfødsel. Vi hadde egentlig tenkt å si det etter UL i uke 18, men siden jeg har tatt en fostervannsprøve venter vi til vi får det resultatet før vi annonserer graviditeten. Dessuten skal vi gifte oss på lørdag, kommer til fortelle om gravidteten etter bryllupet. Første gang jeg ble gravid fortalte jeg det til de fleste rundt uke 11. Da mistet jeg samme dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå