Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 uff mannen min mistet ereksjonen totalt under akten igår og nå lurer jeg på om han ikke tenner på meg lenger... spurte han selvfølgelig, men da sa han at ikke noe var galt med meg, han fikk det bare ikke til.. han hadde mastrubert før på dagen så kanskje det var årsaken.. ikke vet jeg, det har ikke skjedd før og vi har et aktivit sexliv med sex så og si hver kveld.. men nå blir jeg redd for å ta intiativ igjen i fare for å møte samme problemet igjen, da vil jeg miste hele den lille selvtilliten jeg har bygd opp til nå.. uff noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Nei vettu hva! Det kan være det han sa som var grunnen. Og har dere hatt et aktivt sexliv uten noe lignende før, er det ingen grunn til å tro annet. Kan bli for mye enkelte ganger også. Men råd - ta det bare med ro! For det første er det ikke din skyld! For det andre er det jo heller ikke hans skyld, hvertfall ikke noe mer enn at man kan ikke ha full kontroll over alt. Blir det samme som å si "tenner du ikke på meg, du er jo ikke kjempevåt?" Har dere hatt sex så og si hver kveld, er det hvertfall tydelig at han tenner på deg! Men husk at du kan gi ham prestasjonsangst, noe som virkelig ikke vil hjelpe. Derfor, ta det med ro, kos på hverandre, og nyt hverandre! Til opplysning er jeg mann, og har hendt meg før. Det er kjedelig, og jeg kan ha veldig lyst selv om det skjer. Heldigvis for min og kjæresten min sin skyld, har det jo ikke skjedd ofte, men er bare å bry seg lite om det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 HI her, tusen takk for det svaret!! ble lettet nå.. jeg vet jo at det kan være som han sa, men med en stooor dose dårlig selvtillit så satt dette meg litt ut. skal få det ut av systemet og ikke tenke mer på det igjen tusen takk for svaret ditt anonym!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Det må da anses som " normalt " at slikt kan skje en sjelden gang . Jeg er kvinne selv ....har opplevd det med enkelte menn .....men lager ikke noe stort nummer av det ...slik jeg syns trådstarter gjør / reagerer .Syns trådstarter overreagerer ....og det gjør det jo ikke lettere for mannen din heller ??? Har du tenkt på det ? Er man trygge på hverandre .....bryr en seg ikke om det hender .Såfremst det ikke er en " vane " at slikt skjer . Han kan ha vært sliten ....enkelt å greit .Jeg har selv skyvet vekk samboer og avbrudt midt under et samleie - forde jeg var for stressa i hodet til å henge med og ikke i humør egentlig !!!! Vi er såpass trygge på hverandre - så han tok det helt greit .Sa bare jeg ikke var i form ...akkurat da . Og slikt bør en kunne gjøre ....uten at partner skal overreagere og div ....såfremt det er en sjeldenhet ...og ikke en vane . Folk som over - reagerer på at partner har en dårlig dag ......må jo være forferdelig usikre både på seg selv og partner ...mener nå jeg .Sexlivet er neppe så trygt og godt da heller .....om en ikke tåler en liten nedtur innimellom når en har sex ...uten å gjøre et stort nummer ut av det ....som egentlig er bare en bagatell ..Kan hende oss alle - både kvinner og menn ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå