Gå til innhold

Noen som kan svare meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager over IKM idag, tok 1 test fra lavpris-tester.com idag.. den var negativ!

Testet ikke med morgen urin, kan det ha noe å si for resultatet??

+ at jeg drakk masse vann bare for å få til å tisse...

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

de beste er at bruke morgen urinen og bruke clearblue sin test=)

så kanske du ska ta en test til=)

Skrevet

ok=)

Skal stikke på apoteket senere idag å kjøpe en CB test:D

Sist jeg var gravid tok jeg ikke test før i uke 8 :P

Så da var det liksom ikke noe tvil om at jeg var gravid!:)

Å nå er jeg utålmodig:P

Men finnes det en sjanse for at jeg er gravid da, selv om testen var negativ??

Skrevet

Heei :) Jeg testet og testet leeenge ! :P Så var jeg med legen for og sjekke det opp, først da testet jeg positivt, da var jeg 5+6 :)

Skrevet

Det kan nok ha noe å si for resultetet at du ikke brukte morgen urin - og i allefall hvis du drakk masse vann bare for å kunne tisse. Da blir jo tisset litt "utvanna" ikke sant. Når man bruker morgenurin så har urinen ligget i blæra hele natta (med mindre du er ofte på do da også) og da blir det en større mengde hormoner - som igjen slår ut på testen :)

Lykke til med videre testing da! Krysser fingrene :)

Skrevet

jeg testet og testet i begynnelsen, begynte når jeg var 5 uker på vei... først positiv svar fikk jeg når jeg var 6 uker på vei, så var den negativ, så positiv... når jeg var 7 uker på vei var den veldig positiv! men det som var tingen med meg, var at når jeg var på innvendig ul i det jeg trodde var uke 12, var jeg bare rett under 10 uker på vei.. derfor tullet positiv svarene mine sånn de første ukene..

lykke til masse med testingen.. håper på positvt svar for deg:)

Skrevet

Denne gangen tok det to uker fra forventet mens og til testen ble positiv (det var laaange uker ...).

Hadde tydeligvis en veldig sen eggløsning, da ultralydterminen også er senere enn mensterminen.

Så lenge du ikke har fått mensen ennå, er det håp!!

LYKKE TIL:)

Skrevet

takk for svar allesammen:)

er det lurt å vente noen dager før jeg tar en ny test, eller skal jeg teste med clearblue i morgen tidlig?

Skrevet

dytter litt:p

Skrevet

Vent noen dager viss du har tålmodighet til det,ellers kommer du bare til å bruke opp mange tester:-)

Snakker av erfaring.. Ble dyrt for meg da jeg skulle teste forrige gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...