tezzie Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Fikk en faktura fra kommunen i går om betaling for opphold på sfo for juli. Tenkte at dette var en feil siden barna MÅ ha 4 ukers ferie i løpet av året, men etter en mail fra kommunene viste det seg at det stemte. Jeg skal ikke engang benytte meg av plassen i 5 uker i sommer! Så nå lurer jeg på hvor mange andre må betale for sfo plass i juli? Jeg vet nabo kommunen her kun har 11 betalings mnd nettopp pga 4 ukers ferie regelen. Kan de pålegge oss å betale for en tjeneste vi ikke kan eller skal benytte?
sannhet Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg betaler ikke for juli pga 4 ukers ferieregelen. Betalingen skjer også etterskuddshvis ca den 20. i hver måned. Skjønner ikke helt hvorfor de skal ha betalt på forskudd? Dette høres rart ut.
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 her i kommunen er juli betalingsfri. og gjelder da heller ikke som oppsigelsesmåned.. så skal man slutte til første august må man si opp før første mai, siden det er 2 mnd oppsigelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå