Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg skrev her før at jeg hadde fått to tester på søndag med skyggestrek. på mandag dro jeg opp på apoteket ¨å kjøpte en dobbel pakke. hadde spart opp morgen urin. jeg tok testen ned i 5 sek. og kastet resten i do. ventet og ventet, men den var tydeligvis ikke blitt våt nok... så jeg måtte "spe på litt" med å tisse på den.... men jeg hadde omtrent akkurat tissa. den ble negativ. tok en ny test noen timer senere, og den var også negativ. jeg har kraftige menssmerter i magen de to siste morgenene, og det kommer litt blod og en del slim. i dag hadde jeg en episode der jeg ble så kvalm at jeg nesten kastet opp. måtte ligge på sofaen i knus ro, selv om lillegutt akkurat hadde våkna å lå å pludret på meg i vogna. alt gikk totalt rundt... var ekstremt kvalm i 1.5 time. spørsmålet mitt er bare om jeg burde lå meg til ro med dette? har ikke lyst å kaste penger ut av vinduet.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hva med å ta en tur til lege for blodprøve?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 gå til legen å ta blodprøve ja, er enig i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå