Gå til innhold

Shit,litt skjelven nå, hehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo fått jobb på skole fra høsten av, men ikke fått vite noe mer enda før nå nettopp. Da ringte de og skisserte opp foreløpig timeplan og de hadde satt meg opp som kontaktlærer i en 9.klasse! Oi, det skal bli en utfordring! Er jo helt fersk og nyutdannet jo og kjenner elevgruppen så vet det er endel spesielelever i den klassen det er snakk om. *gulp* Men blir sikkert gøy da. Håper jeg... Eller fikk jeg ansvar for engelsk, samfunnsfag og krl + krl i 10.klasse og et par timer norsk (hvordan skal det gå mon tro? men fikk for litteraturdelen da, det skal jeg klare) og så ca 35% spesped i engelsk og matte på ungdomstrinnet. Deilig å få avklart litt hva jeg skal gjøre neste år, men litt skummelt også, trodde jeg ville havne på mellomtrinnet jeg... Å, nå begynte jeg skikkelig å glede meg, dette skal bli utfordrende - og gøy! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går sikkert fint. Man må jo bare ta det på strak arm.

Da jeg var fersk i januar 2002 gikk jeg rett inn i siste halvår på 10. trinn som kontaktlærer, og med diverse fag.

Var stress, men gikk fint. Lykke til.

Skrevet

Tusen takk :-) Heldigvis kjenner jeg skolen og lærerene der etter vikartimer og praksis, så tror nok de kan hjelpe meg litt også om jeg står fast, de er veldig hygglige.

Skrevet

Ser du har fått mange fag, og det kan nok bli litt utfordrende. Jeg har hatt de fagene du nevner tidligere år, men til høsten har jeg fått bare engelsk, KRL og spesialundervisning (bl a 3 klasser i eng)

Er veldig fornøyd med det ;-)

Skrevet

Ja, jeg ser det. Fordelen er at jeg har jobbet aktivt med samfunnsfag og krl i praksis og kan fagene mine godt! Dermed blir det hakket enklere i det minste. Blir mer tid på å sette seg inn i språkfagene og spes.ped. Men jeg tror det skal gå bra :-) Er veldig glad for å få krl da, det er jo det faget jeg er mest glad i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...