dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Ser veldig fint ut,lurer på om vi skal dra dit..
nordsola Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hei jeg har vært flere ganger i mamaia og vil anbefale det på det sterkeste. Har vært mye å finne på for både liten og stor, veldig greit med mat også i forhold til de minste. Veldig kjekt med skandinavisk lege hvis noen skulle bli syk. Og veldig god service. Flotte strender og fin vannpark hvor en kan boltre seg. Nært til Constanta by hvor en kan shoppe, og også nært til andre utfluktssteder hvis en skulle ønske dette. De har også barneklubb hvis en har barn i denne alderen. Og sist men ikke minst så får en rengjøringspersonalet til å vaske klær hvis en trenger det, og det trengte jeg et år med en liten baby. Bare spør hvis du lurer på mer...
nordsola Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Forresten hotellene jeg har bodd på heter, modern, Central, Jupiter/junona, vega, admiral, Savoy, Bucurest og noen andre som jeg ikke kom på i farten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå