Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Var hos helsesøster for ett par dager siden på 4 mnd kontroll. Hun mente jeg godt kunne begynne med litt grøt nå hvis jeg følte for det. Heller grøt enn MME..hvorfor det?glemte og spørre... Og da fant jeg kun 1 grøt for 4 mnd som kunne blandes i vann og det var småfolk sin min første grøt.. For hvis jeg helst ikke skal bruke MME så..Noen med erfaring? Spurte om jeg skulle begynne med velling, men hun sa jeg skulle gå rett på grøt med skje da.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 du kan vel bruke grøt med mme, ell har dere allergi i familien. Og du gjør vel det som passer for dere, om du vil gi velling så gjør du det, men man skal jo gjerne være litt forsiktig til å begynne med, bare litt av gangen, og så lønner det seg jo å begynne tidlig på dagen tilfellet mage vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå