Gå til innhold

Ikke MME ,men grøt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos helsesøster for ett par dager siden på 4 mnd kontroll. Hun mente jeg godt kunne begynne med litt grøt nå hvis jeg følte for det.

Heller grøt enn MME..hvorfor det?glemte og spørre...

Og da fant jeg kun 1 grøt for 4 mnd som kunne blandes i vann og det var småfolk sin min første grøt.. For hvis jeg helst ikke skal bruke MME så..Noen med erfaring?

Spurte om jeg skulle begynne med velling, men hun sa jeg skulle gå rett på grøt med skje da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan vel bruke grøt med mme, ell har dere allergi i familien.

 

Og du gjør vel det som passer for dere, om du vil gi velling så gjør du det, men man skal jo gjerne være litt forsiktig til å begynne med, bare litt av gangen, og så lønner det seg jo å begynne tidlig på dagen tilfellet mage vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...