Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er sånn i tvil, hva skal jeg kjøpe til bhgtantene og onklene til sønnen min? Cruise i Middelhavet eller en kurv med mye godsaker i, Chablis, dyr parfyme, flotte oster? Disse stakkars lavtlønnede kommunaansatte fortjener vel en flott bonus, slik at de forhåpentligvis setter mer pris på meg og sønnen min?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 De ansatte vil nok ikke sette så sinnsykt stor pris på deg eller sønnen din på grunn av en gave, man kanskje det gleder dem litt. Kjør på med kurv med godsaker du - folk spiser jo som bare det.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 (He he, det var ment som et ironisk, sarkastisk innlegg, da jeg synes gave til bhgpersonalet er smisking og på grensen til forsøk på smørning.)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Trodde det hadde klikket for deg, eller at du bare var gæren fra før av.
Hufsla Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 jeg for min del syns det er smålig å gi de annet enn et to- ukers opphold i thailand, evt tur til ol i Kina. Med partnere selvfølgelig. Hos oss gir vi de ansatte en blomsteroppsats hver fredag så de skal ha noe fint å se på i helga. Og jeg levere ungene seint og henter tidlig (fra 12-13 ca) for at ikke det skal bli så stressete for de ansatte... Og da har de jo luren sin. Men det er jo min mening da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå