Gå til innhold

er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har eg aldri hørt om..

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Hva mener du med gave da???

Vi gir når noen av de ansatte slutter og til jul får bhg en felles gave.

Skrevet

Det er i allefall ikke uvanlig, men det er noe man gjør om man har lyst, og føler for det..har jo mye med åssen forhold man har til bhg og personalet å gjøre dette. Vi gjør det, og har alltid gjort det. Til jul og sommer. Men bare til de på avd, eller evn en ting til alle som settes på personalrommet. Vi liker å vise at vi er fornøyde, men de som jobber der tenker ikke på de som ikke gir som misfornøyde altså :) har selv jobbet i bhg, og sånn er det.

Skrevet

Er nok ikke vanlig, men det burde være det etter min mening! Kanskje ikke gave, men en oppmerksomhet er på sin plass.

Skrevet

med gave mener eg med å gi gave når det er sommerferie og jul. evt når ungene slutter.

Skrevet

Det har variert veldig hva vi gjør. Lillebror går i en lite privat bhg med helt fantastiske assistenter og et "tett" miljø. Jeg synes det er på sin plass med en liten gave til den gode gjengen.

Men tror ikke vi gir noe til de i storesøsters bhg nå, for det har vært så mange vikarer der i det siste, at jeg nesten minster oversikten over hvem som jobber der eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...