Gå til innhold

håper virkelig at fullmånen har en effekt i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner dere noe påvirkning ennå...?

har hatt takvis vondt i magen, og har sprunget mye på do...

men har hatt mye vondt i magen ellers også, så tror ikke det er noe utenom det vanlige ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, håper på litt fullmånedryss eg oxo.. har hatt litt slik "slitasje vondt" i ryggen, vetsje om d e et tegn eller om eg bare e sliten i ryggen (har blant anna vaska badet idag, så mulig derfor) er 2 daga på overtid, så eg håpa..men regna me eg går lengre overtid sida eg gjorde d me førstemann...kortid fekk du første din iforhold t termin?

Skrevet

10 dager over... men var inne med premature rier to ganger hvor jeg fikk åpning... denne gangen har det kun vært mye vonde kynnere og maserier

Skrevet

vi får håpe fullmånen kan ha nåkke å sei då, men eg belaga meg på meir overtid, prøve å ikkje blir skuffa.. han/ho kjeme når han e klar, men e så utålmodig no:-P

Skrevet

prøver å belage meg på at jeg går over nå også, men er ikke lett når det er maserier 24timer i døgnet... (nesten i alle fall)

går gjerne over om jeg slipper å ha så mye plager...

håper virkelig fullmånen påvirker meg i dag..

Skrevet

Ja jeg håper fullmånen gidd å "hjelpe" meg litt ikveld/natt...Har også vært på akupunktur idag og det er kun 3 dager til termin så oddsen burde jo være på vår side. Men har hatt maserier go kynnere i flere uker nå så tør ikke håpe for mye nå når jeg kjenner det i ryggen.

Lykke til alle sammen

Skrevet

Lykke til jenter, håper fullmånen gir full klaff for mange!!

Er ennå 11 dager igjen her, og eneste plager her i gården er mensverk!! Håper på mer vondt snart:)

Spiste en stor porsjon grøt nettopp, med overdrevent mengde kanel på:)

Skrevet

vi skal også ha grøt i dag... blir nok mye kanel her også...

håpe håpe.... :)

Skrevet

Her er det dessverre stille... Ennå ;)

Har litt vondt i ryggen, og masse kynnere. Får håpe det tar seg opp senere :)

Lykke til alle sammen! Hadde vært moro om noen fikk på fullmåneaften ;)

Skrevet

Hihi... hadde grøt til "lunch" med masse kanel på.

Håper så inderlig det skulle skje noe i kveld, i går rett før midnatt gikk noe av slimproppen.... siden har jeg hatt mensverk,stikkinger, murring og nedpress. Enda 6 dager iegjn til termin så vi venter spent!!

Skrevet

Ja håper vikelig den har en effekt i dag. Trodde noe var på gang i natt, hadde regelmessige tak i magen hvert 10 min som var mye vondere enn kynnere, satt nede i magen og korsryggen. Etter et par timer dabbet det av og nå har jeg bare litt mensvondt og de vanlige kynnerene:-( Slimproppen er gått på lørdag, fikk konstantert 1 cm åpning og avflatet og helt moden livmorhals på mandag så vet han kommer snart, men er allikevel så utrolig utålmodig nå!! Men må vel ikke håpe for mye, ble veldig skuffet i dag når det dabbet av:-( Men blir uansett satt igang i løpet av neste uke så trøster meg med at jeg ikke må gå på overtid uansett.

Lykke til alle sammen, håper det kommer noen innlegg fra noen av oss i natt når vi forhåpentligvis sitter med rier:-))

Skrevet

hehe...

noen som vet hvor lang tid det egentlig kan ta etter inntak av kanel???

har en følelse av at vi er mange grøtspisere i norges land ikveld..

tenker en kombinasjon mellom fullmåne,kanel og "sex og singelliv" på kino burde gjøre susen...skal parkere bilen laaangt unna kinosalen slik at vi må gå et stykke, samt kjøre den mest humpete veien inn til sentrum..

det bør jo gjøre susen for en unge som allerede er to dager over termin???

Skrevet

Satser på månens virkning i kveld jeg og.

Trodde det var på gang i natt,men jaggu stoppet det ikke opp igjen. Blir rar av alle disse falske riene..

Lykke til i kveld jenter,la oss tro månen sender ut masse fødestøv..

Skrevet

håper jeg også her jeg sitter sprekkferdig fire dager over tida;-P

ønsker alle dere andre ventende maaaasse lykke til;-)

Skrevet

Termin i morgen og er klar for fødsel i natt, håper tutta i magen er enig =)

Skal du med nicket;

Vil_møte_nurket_mitt_OVERTID!

føde på SUS? Så nesten sånn ut på dialekten din ;o)

Kanskje vi møtes i kveld, hehe.

*Krysser fingrene ffor alle oss fødeklare*

Skrevet

hei lykkeliten123, eg skal ikkje føde på sus nei, skal føde på nordfjordeid:-) og håpa d skjer ikveld, men då skal jammen saker skje fort her for har absolutt ingen tegn!! hehe!

Skrevet

Hoho, det med grøt har jeg ikke tenkt på, men vi skal faktisk ha det til middag i dag vi og... (ingen av oss som gidder stå å kokkelere i evigheter i varmen, og pølser er vi lei av :P).

Ellers holder jeg en liten knapp på at fullmånen gjør susen i natt, for i går kveld/natt gikk jeg med regelmessige kynnere som etterhvert også satte seg litt i ryggen i over tre timer. La meg for å sove i tilfelle noe var i gjære (greit å få litt søvn før det eventuelt ble såpass vondt at jeg ikke fikk sove lenger tenkte jeg), og våkna igjen etter en god natts søvn - uten kynnere. De har kommet og gått litt i løpet av dagen, men de stabiliserer seg liksom ikke på noen rytme sånn som det var i går (var skikkelig sært å kunne sitte og se på klokka og tenke at "nuh kommer det en" - og det stemte hver gang...). Men men. Jeg har prøvd meg både på joggetur på kunstgressbanen, humpedisse og et par runder på stylter på jobb i dag da (jobber deltid tilkalling på SFO), til barnas store fornøyelse (haha, høygravid dame på stylter!) - og til de andre ansattes skrekk (du kan da ikke GJØRE sånt! du er høygravid jo!). Så kanskje litt påfyll med kanel og fullmåne som avslutning på dagen gjør susen allikevel? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...