nr. tre er på vei:) Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har man rett til å få dekket fysioterapi ved bekkenløsning? Min terapaut sa at det var kun hvis en var så plaget at en ikke kunne gå... Men min veninne i en annen kommune fikk det helt gratis, å hun kunne gå ...
gullegget Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk det dekket og jeg hadde ikke problemer med å gå. Har du fått rekvisisjon av lege? Ring trygdekontoret å spør. Kanskje fysioterapauten tar seg dobbelt betalt..
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Ja, jeg mener du har rett på gratis behandling! Jeg var til en time for å finne ut om det var bekkenløsning som plaget meg for noen mnd siden. Fysioterapeuten mente det ikke var typisk bekkenløsning, men noterte det likevel opp som relatert til bl for at jeg skulle slippe å betale! Snill kar Og ja jeg kunne gå! Var da fortsatt i full jobb som sykepleier!
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 jeg fikk bare beskrevet at jeg har bekkenløsning..kun d..å jeg får alt gratis..jeg har ikke noe særlig probl med å gå..
LillyLilly Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Tror det kommer litt ann på komunene, jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var ca tre mnd på vei og gått til behandlig siden jeg var ca fire mnd på vei. Jeg fikk rekvisisjon av legen der det bare sto bekkenløsning og når jeg kom til fysioterapeuten sa hun at om jeg fikk legen min til å skrive på at jeg hadde gang problemer så fikk jeg bahandlingne dekket. Heldigvis har jeg en grei lege, så han skrev det på han! Så nå går jeg til behandling ca en gang i uken. Meget fornøyd med min fysioterapeut, selv om det kan være en smule smertefullt innimellom!!
trollmor & trollungene Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Be legen om å skrive bekkenløsning med gangvansker på rekvisisjonen. Da skal du få det dekket.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 jeg klarer også fint å gå.. gått til fysio siden 4 mnd.. er midt i 7 nå. legen min sa at ho bare måtte skrive bekkenløsning på henvisningen og at det skulle holde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå