Gå til innhold

Fysioterapi ved bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man rett til å få dekket fysioterapi ved bekkenløsning? Min terapaut sa at det var kun hvis en var så plaget at en ikke kunne gå...

Men min veninne i en annen kommune fikk det helt gratis, å hun kunne gå ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det dekket og jeg hadde ikke problemer med å gå. Har du fått rekvisisjon av lege? Ring trygdekontoret å spør. Kanskje fysioterapauten tar seg dobbelt betalt..

Skrevet

Ja, jeg mener du har rett på gratis behandling! Jeg var til en time for å finne ut om det var bekkenløsning som plaget meg for noen mnd siden. Fysioterapeuten mente det ikke var typisk bekkenløsning, men noterte det likevel opp som relatert til bl for at jeg skulle slippe å betale! Snill kar ;) Og ja jeg kunne gå! Var da fortsatt i full jobb som sykepleier!

Skrevet

jeg fikk bare beskrevet at jeg har bekkenløsning..kun d..å jeg får alt gratis..jeg har ikke noe særlig probl med å gå..

Skrevet

Tror det kommer litt ann på komunene, jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var ca tre mnd på vei og gått til behandlig siden jeg var ca fire mnd på vei. Jeg fikk rekvisisjon av legen der det bare sto bekkenløsning og når jeg kom til fysioterapeuten sa hun at om jeg fikk legen min til å skrive på at jeg hadde gang problemer så fikk jeg bahandlingne dekket. Heldigvis har jeg en grei lege, så han skrev det på han! Så nå går jeg til behandling ca en gang i uken. Meget fornøyd med min fysioterapeut, selv om det kan være en smule smertefullt innimellom!! :P

Skrevet

Be legen om å skrive bekkenløsning med gangvansker på rekvisisjonen. Da skal du få det dekket.

Skrevet

jeg klarer også fint å gå..

gått til fysio siden 4 mnd.. er midt i 7 nå.

legen min sa at ho bare måtte skrive bekkenløsning på henvisningen og at det skulle holde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...