Emmeline med spire Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg vet man egentlig burde vente til morgenurin, men jeg MÅÅÅ bare teste når jeg kommer hjem fra jobb Jeg aner ikke hvor jeg er i syklus - den fins ikke regelmessig. Men siden før helga har jeg hatt murringer i magen og nå har jeg også vondt i lysken og over skambeinet (er det ikke det det heter?). Er litt kvalm også, så jeg tar en test! Noen andre som ikke klarer å vente?
Randis Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Skal teste i morgen jeg da. Har ikm da. Blir spennende å høre hvordan det går med din test nå da.
Emmeline med spire Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Den var negativ den.. Men satser på at jeg bare har testa for tidlig - prøver igjen i helga eller noe. Testa med strimler fra billigtester.no. Er det OK å bruke? Har hørt mye forskjellig om de. Randis: Har du testa?
Randis Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Negativ her og. lyser ikke gravid mot meg her. Strimlene skal virke helt greit de. Håper de viser positiv til helga.
Gjest Tina-Mari Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Lykke til med testingen emilie, og hold oss oppdatert!
Emmeline med spire Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Når skal du teste igjen da Randis? Synd din også var negativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå