Gå til innhold

Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Vi har vært sammen i litt over 1,5 år og har ei jente på 9 mnd... Gikk fort ja, ble gravid etter 2 mnd...=P kjøpte leilighet og stasjonsvogn når jeg var 4-5 mnd på vei så har gått i supertempo. Har det kjempebra sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 7 år, og venter vår første ;)

Skrevet

1år og 4måneder:) venter vårt første barn i sept:D

Skrevet

1,5 år. Har en liten en på 8 mnd.

Her gikk det fort, ja ! :)

Skrevet

Vi hadde 1årsdag i mai og har termin 3 okt:) gikk fort her og:)

Skrevet

10år, gift i 3 av dem.

Skrevet

Ble kjærester og samboere april 04 (så vi har vært sammen i 4 år), foreldre sommeren 05 og 07 og gift i april i år.

Skrevet

I over 18 år.

Skrevet

Blir 6 år i år :-)) Vi e forlova på 3 åre nu, men æ overhørte en samtale han hadde me en skikkeli koseli præst som e i K.nes (han ville æ sku høre d da :-P ) å da sporte han om mulighetan for å kunne døpe guttn i magen te jul å samtidi ha bryllup ;-) Arti :-)

D eneste e jo at æ ikke vil at han ska døpes da :-/ men d ordne sæ nåkk :-))

Skrevet

6 år 1.juni. Fikk vår første sønn på ett-års dagen vår... skikkelig kjærlighetsbarn var og er han! Vakker er han og. Nå er han akkurat blitt storebror...! :-) Giftet oss da jeg var høygravid med han...! Tok på en måte en sjangs da vi var midt i forelskelsens rus... Har ikke angret en dag, elsker mannen min mer og mer for hver dag...! :-)

Skrevet

Har vært samen i drøyt 12 år, gift i 8 år.

Har 4 flotte barn sammen, og har det fortsatt supert sammen!!

Skrevet

Litt over 3år. Har ei jente på 5måneder sammen.

Skrevet

vi har vært sammen i snart tre år, og venter vår første! jeg elsker han over alt i verden, og han gjør meg til verdens lykkeligste:)

Skrevet

10 år!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...