*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Funker maskina tregt da man spiller? Lyst på laptop pga plassmangel.. Også MÅ jeg ha sims på.
Blomsterenglene Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Min er treg innimellom.. En sjelden gang bare..
*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 hva betalte du for laptopen? og hvilket merke? Har hatt laptop med sims1 og det funket tregt.. men var gammel billlig laptop.
Prish Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har! Han som solgte meg laptopen sa at jeg ikke kunne spille sims på maskinen. Da måtte jeg kjøpe en dyrere og bedre modell. Piss, tenkte jeg. Dro hjem og installerte sims 2 i den billige laptopen og det fungerer som bare det! Fikk litt lyst til å spille sims nå...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Laptop er betegnelse på en maskin som er sammenleggbar og bærbar. Du får den maskina du betaler for. De fleste nye maskiner i dag vil dra sims2, men jeg ville kanskje gått opp til 7000 for å være sikker på at det ikke lagget for mye. Vær nøye med hva slags grafikkchiper som er på maskina di, det har alt å si for spillegleden. Og ikke mindre enn 2 gb ram.
*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 OK:) Hender jeg har SIMS dilla og må spille litt. Men er så dritt om jegh bruker et kvarter på å komme inn til hver tomt liksom. Heh:) Da er det bare å vente å se:) Noen som vil kjøpe en stasjonær PC? (ganske bra, og ny Sambo er dataproff så han har bygget den til meg, men jeg syns det er voldsomt at vi skal ha to st.nære pcer, så da vil jeg heller ligge på sofan med laptopen, hehe pluss LCDskjerm 19 t)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå