Gå til innhold

trenger hjelp!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboer har vært sammen i 2 år nå og har en sønn på 4 mnd. vi sleit før vi fikk gullet, var liksom ikke helt planlagt men vi valgte å beholde. nå når vi skal inn i den noemale rytmen igjen som kjærester er følelsene mine helt borte. prøvde å ha sex her om dagen men det ble helt feil for meg. vil jo gjerne at det skal fungere, men er det håp når jeg ikke har sånne følelser for han lengre. vi er også stort sett uenige om det meste, han er dårlig til å føye seg, og jeg takler ikke moren og faren hans. har virkelig prøvd. vi har et totalt forskjellig syn på sex siden han var jomfru når han møtte meg og da hadde jeg alerede ganskje mye erfaring. veit jeg burde funnet ut av dette før jeg fikk barn med han og at jeg har valgt dette selv ol. men jeg følte det jo ikke sånn da! håper på at noen kanskje har hatt det sånn og at det har ordna seg, eller om jeg bare skal inse at det er over. noen tips til hvordan jeg kan få igjen følelsene mine?

håper på svar.....

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet ditt er jo bare 4 mnd ..

Meget vanlig at det kan ta over 1 år .....før kropp , hormon nivået og følelseslivet begynner å komme tilbake til normalen igjen ...etter fødtselen .

Ting tar tid ...du bør forklare han det ...Og still aldri opp på sex - når du ikke er i humør selv . Det blir det bare flere nedturer av .for både han og deg .Du vil være mest opptatt med ungen nå 1 året .... enn kjæresten en tid fremover ...slik er det å få barn ...Du og samboer kan finne på andre hyggelige ting ...enn sex akkurat nå . Er vell ikke det du savner mest uansett akkurat nå ....Er han nøden - er det ikke ditt problem faktisk ...han kan runke seg i dusjen om han vil ....opp til han det .Mener jeg .Ta hensyn til deg selv nå - og dine behov .

Han kan ikke forvente at du skal være like mye tilgjengelig for han nå ..som før ...uansett .Følelsene er nok ikke borte - men lagt på is en stund fremover .Kommer nok tilbake igjen .

..

Skrevet

Jeg er enig i foregående svar. Dette er ikke tiden å ta avgjørelser mht parforholdet ditt. Det viktigste er å snakke sammen og forsøke å forstå at dere reagerer på den lille på ulike måter, og at sex kanskje ikke er greia nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...