anette staiiiiii Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hehe,aner ikke hva jeg skal finne på til middag,noen som har noe godt i dag?
*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Vi skal ha pølsegrateng! Potetmos med stektepølser og ost. (kan ha med løk) I går hadde vi kyllinggrye og ris. Laget på 5 min:D
anette staiiiiii Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 Pølsegrateng hmm,det tror jeg kanskje det blir.Hva pleier du ha til?
*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Ingenting. Kan ha salat til. Men det bli en variant av pølse og potetmos. Først lager mosen, så steker grillpølser i panna, så blander sammen dette (jeg pleier å ha løk oppi, som ble stekt sammen med pølsa) og så legger jeg det i illfastform og har ost på toppen!
*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Og steker den i ovnen sånn at osten smelter bare:)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 vi har en annen versjon av den koker makaroni, skjærer opp pølse og skinke. lager hvit saus blander alt og ost på toppen i ovnen til osten har blitt litt gylden
(0_o) Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Vi skal ha bakte poteter med urtemarinerte kyllingbiter, mais, kryddersmør, rømme, løk og bittesmå baconbiter i. Og ost på toppen... Nam :0) Jeg har alt ved siden av poteten, så får man ta oppi det man vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå