Ronja65 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Må reise allerede imorgen.. før på fredag da St.Hans feires i Sverige, så stenger de veien ned mot hytta, ingen biler kan passere etter kl.10 Starke karer danser opp midsommer stangen!!! Små grodona, små grodona.... en masse båter...fulle svensker.... bunader og fiol musikk... sill og nubbe... mormor og morfar har laget mat i en uke.. Slekt og venner entrer hytta i bo biler og båter...Morfar blir lit gla i hatten...eller så smått rund under føttene... mormor passer på.. så det går nok bra:-)))) Minibussen fylles herifra med min eks svigerinne og nå gode vennine en kusine av min datter på 12. En vennine av min datter. Min sønn på 16 som gleder seg til sin raserbåt med ny motor.... (Han har tenkt og bli der i 5 uker) En nyinkjøpt i Norge:-) Trampoline...Lille Thyra og ikke minst meg selv. Vi satser på sol, sol... og lite mygg... Høres det bra ut?????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Ååååååååååååå misunner deg. For som den helnorske person jeg er så digger jeg midtsommer i Sverige:o) Vi har noen venner som bor i Stockholm som vi bruker å feire midtsommer hos. Ute på landet, i sommerstuen deres vel og merke. Nå er det 3. året vi ikke er der, og jeg kjenner abstinensen. Men neste år......neste år.......da er det ingenting som kan holde meg unna midtsommer i Sverige:o)) God tur! Myggen kan vi sende laaaaaangt sør:o) Og sola kommer den, bare vent:-D
Reveenka Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Tenker dere kommer til å få det alle tiders! Midtsommar i Sverige har et romantikkens skjær over seg, syns jeg - og så syns jeg på en måte det er Sveriges svar på 17 mai feiringen vår. Egentlig burde dere flyttet den svenske nasjonaldagen fra 6 juni og til midtsommar istedet! c",)
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Nå har du vel reist for leeeeenge siden, men GOD TUR og GOD MIDTSOMMAR!! Små grodorna, små grodorna lalalalalalalala
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Nå er du på tur du, håper det blir en fortreffelig ferie !
♥Snulder Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Høres veeeeeeeeeldig bra ut Ronja65!!! Og jeg er ikke i det minste tvil om at du storkoser deg akkurat nå:=)
Karomamma Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Håper det ble et bra midtsommarfirande og at morfar var akkurat passe glad i hatten Bra uttrykk forresten!
Velve Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Oyyy! Heldiggriser. Jeg tørr nesten ikke si det, Men; vi glemte hele st.hans aften...GÅKKEANN! Vi får ta det igjen til neste år.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Dette hørtes jo bare helt herlig ut da! Håper dere koste dere masse og nøt helgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå