Gå til innhold

Muligens et små ekkelt spm ang. menstruasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det vanlig og ha veldig mye koagulert blod fra første dag?? Ikke alle mensperioder jeg har det.. Men veldig mange så er det ofte mye klumper.. Og jeg sliter derfor med og bruke tampong for tampongen absorberer jo ikke dette.. pga dette så er sef. heller ikke denne menskoppen noe alternativ for meg.. hehe.. Jeg prater da om mye slimete og koagulert blod i enkelte mensperioder.. Det er som regel også de periodene jeg har mest menssmerter..

Dette ble da meget privat.. uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kan forresten det også han noe med at jeg har veldig vanskelig fo rog bli gravid??

Skrevet

Jeg har alltid det de første 3-4 dagene ja. Men jeg blør masse. Ofte store, sorte klumper (beklager detaljene, men dette er jo menspratedagen tydeligvis).

Menskoppen tar jo klumpene, de er ikke noe problem for den:)

Skrevet

barneskoleversjonen:

Kroppen din lager hver mnd et reir som det befruktede egget skal ligge i. Når tiden har kommet og egget ikke er befruktet løsner dette reiret og du får mensen. Klumper er helt vanlig. Slim er helt vanlig. Det meste er faktisk ikke blod men andre ting.

Skrevet

Næmen så delikat da.. Uff.. hehe.. :P

Skrevet

Også.. Jeg sliter med det samme Blekkspruten..

Noen som kan ha brun mens også?

Skrevet

Brun meget meget tykt blod ja.. Ser nesten ut som avføring.. *grøss*

Hvorfor startet jeg denne tråden.. Da mener jeg nesten svart og tykkere en utflod...

Skrevet

Iom at kroppen lager dette reiret består det av div substanser. Og det brune blodet kommer på slutten av perioden og det er gammelt. Ikke noe galt med det heller.

Skrevet

Men har hendt jeg har hatt et i begynnelsen å da?

Skrevet

Ja, svart og tykt ofte. En gang tykke klumper som var sorte og stooore. Ikke lekkert. Men tror ikke det er så uvanlig heller.

Skrevet

Merkelig ting å dra opp, enig i det.........men allikevel måtte jeg svare, ..*rynker på nesa*..godt å høre jeg er normal med disse klumpene, var sikker på at det bare var min merkelige kropp jeg *puh* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...