Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 pleier alltid å komme på onsdag, når en sender meldekort på lørdagen, men i dag seff, er de ikke kommet. er det forde de skal holde igjen renter, siden det er skattefri utbetaling denne gangen??? æsj, så irriterende asså....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor er det skattefritt denne mnd da?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Er permisjonspengene også skattefrie denne mnd?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 skattefrie? er permisjonen og d denne mnd?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 det er snakk om dagpenger, som en får av meldekort hver 14.dag, de er nå skattefrie denne perioden, tror jeg. rart, jeg har ikke fått mine enda, ikke fått mail om det heller, og det pleier jeg alltid å få på tirdsag.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 ang permisjons pengene så er de IKKE skattefri denne mnd, snakket med nav i sted. på det andre spm så er det trøbbel med utbetalingene, pengene kommer i etterm eller i morgen..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Jeg ha fått de pengene jeg skal ha idag, og ikke hørt noe snakk om at det er skattefritt.. Av dagpenger får man jo feriepenger, og dem kommer i februar, feripenger av permisjonspenger kommer i mai. Så kan ikke skjønne at man skal få skattefri.. Det er halvskatt på penger man får i desember og da pleier NAV å bet ut (dagpenger) en gang skattefri, en gang med vanlig skatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå