mor til skatten :) Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 jeg har brukt min teutoniavogn i 5 mnd å den knirker overalt. vært inne hos forhandleren flere ganger.de sier det er grus, og så sprayer de inni alle krinkelkroker.noe jeg også gjør til alle tider!! før hver tur. så går det 10 min så må jeg spraye igjen. de sier det er normalt.plastikk og grus. men jeg er drittlei hele vogna!!!!kunne sagt da jeg kjøpe den at den kommer til å knirke hvis det er så normalt som de sier. det er et ork og bruke vogna nå hva gjør jeg???er det normalt?er det jeg som er gal? jeg vil ha ny vogn!!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Den vi hadde knirket også..spesielt når det var kaldt ute.. =/ Vi hadde en S3. vi solgte den og kjøpte en annen - jeg angrer ikke et sekund!!
mor til skatten :) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 forstår d:) de sa på barnas hus at de ikke hadde hatt noe problemer med dette før..at det gikk nok an å fikse det.. at det var den mest solgt vogna osv.jeg har mistral. første gangen jeg var inne var etter kun 1 mnd!!hjulene er også ødelagt.de bråker forferdelig!!!jeg har kun brukt den på asfalt.. kan jeg kreve en annen vogn???
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 dette problemet hadde jeg også, men vi kjøpte sillikon spray i stede for olje spray. da gikk det vekk. synes forøvrig teutonia er noe dritt, vogna vår ble plutselig helt skjev, det enseste vi hadde gjort var å legge den sammen ut og inn av bilen! forhandleren spurte om vi hadde hatt den med på fly. hehe. kan ikke bruke den vogna nå denne gangen, og har ingen planer om å kjøpe det merke igjen heller.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 har også mistral forresten. 05 modell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå