Løvetannfrø;-) Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er bare på besøk fra 2 trimester for jeg lurer på noe:-) Er det noen som er fler gangsfødende og kan huske om de kjente noe liv fra den lille i uke 14-15 og hvor ofte (var det hver dag og hvordan føltes det ut??) Kjente selv liv veldig tidlig denne gangen, men synes nå den er veldig gjerrig på å gi fra seg bevegelser der nede:-(
nepomuk Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Er 2. gangs, og denne gangen kjente jeg liv så tidlig som i uke 13 (i følge UL-terminen) Kjente liv stort sett hver dag fra da av, men måtte legge meg ned og kjenne etter i starten... Rundt uke 17 kunne jeg kjenne liv ganske ofte i løpet av dagen. Kan jo hende h*n har snudd litt på seg siden du ikke kjenner så mye nå hvis du har kjent tidligere? Og vet du hvordan morkaka er plassert? Kan hende den ligger og demper for sparkene nå?
Løvetannfrø;-) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har bare fått beskjed om at morkaken ligger der den skal....hvor nå det er hen??...antar at det er nede på baksiden av livmorveggen. Det er det jeg selv har tenkt også at den ligger å sparker mest på morkaken, for jeg merke jo noe der nede men ikke like bra som før. Blir liksom litt usikker og tenker...hm...var det der et spark eller luft?!?! Og noen ganger kjenner jeg svake dunk nedover mot rompa mi....hehe Jeg merker jo på kvelden når jeg har lagt meg at den bytter på å ligge på høyre og venster....livmoren er mye høyere på den siden den har lagt seg til...ler....ser rart ut egentlig:-) Får håpe at det øker på i styrke etterhvert:-) Takker for at du tok deg tid til å svare meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå