Gå til innhold

Da har æ vært på UL :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det bi ei lita SNUPPA!! :-D Dvs jordmora kunne bare si det med 80 % sikkerhet da... :-) Så vi får se etterhvert om det va en liten tissefant som gjemte seg :-) Ellers så alt veldig fint ut, og termin ble flytta fra legens termin tel min termin! Så æ hadde rett hele tia :-D Det va litt artig. Termin 20. nov altså.

Kjenne æ e helt utslitt no... Det tar virkeli mye energi å dra på UL. Man e jo så spent så spent....

Men no ska æ kose mæ resten av dagen og titte på de fine bildan vi fikk av snuppa :-)

Ha en fin dag da jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott!!! Gleder meg helt sykt til vi skal på UL, men det er jo en hel evighet til..

Kos deg masse med bilder og inntrykk.

Ha en fin dag du også

Gjest stockholms tjej
Skrevet

gratulerer med jenten=) så gøy...husker når jeg var på ordinært UL man er jo så sinnsykt spent=)

kos deg videre i svangerskapet=)

Skrevet

Grattis m frisk og fin jente! UL er virkelig en flott opplevelse, skal på 3D nå til helga selv og gleder meg enormt!! Jeg ble også flytta fra legens termin til min egen termin- ha, der ser de, vi kvinner har da mer peiling på våre egne kropper enn de har;)

Skrevet

Tusen takk skal dåkker ha!

Og masse lykke til når du skal på UL lilletrollet! Og masse lykke til på 3D lykkeli&gla! :-D Blir nok kjempestas!

Skrevet

Ååååh! Så kjekt.. :) :) Gleder meg masse jeg også! Er hele 6 uker til jeg skal!! En evighet... :( Håper ikke jeg har rett på min mens termin for da har jeg termin 24 desember. Legen sin på 22 var da litt bedre..hehe.. ;)

Kos deg med bilder og lille jenten i magen! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...