En snupp - og en knert i magen Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Det er når vannet har gått at man ikke skal ha sex, sant? Kunne sikkert ringt legen, men det kan jo hende noe her vet?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Ikke ha sex når vannet er gått nei.. Men bare og ha sex når slimproppen har gått, var hvertfall det jordmora sa til meg når min gikk 4 uker før termin sist gang..
Noah+Gabriel-mamma Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Bare kjør på hvis du orker det:) Sist gikk slimproppen bare et par timer før riene begynte, så det ble ikke noe action her. Hehe:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 Har fortsatt litt over 3 uker til termin, så det skjer vel ikke med det helt første. Men det skader jo ikke å forsøke å hjelpe til litt ekstra
jente Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Er slimproppen blod til blandet?? Eller kan den også være kun blank slim?? Og er det mye som kommer???
En snupp - og en knert i magen Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 Den trenger ikke være det, er ofte helt blank. Den kan også komme i deler og være som en hel geleklump. Min har kommet stykkevis, litt ekstra seigt slim og litt klumper (yummi) siden torsdag, men i dag var det ca. en spiseskje blankt/hvitt tykt slim som kom. Ikke tvil om hva det var for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå