Gå til innhold

Gikk jo egentlig inn her for å lette hjertet, men det er så uvirkelig at jeg ikke helt skjønner det ennå...


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Tanten min fikk brystkreft for 6-7 år siden eller no. De fikk heldigvis tatt det kjapt og fjernet brystet. Etter det måtte hun få brystreduksjon på det andre brystet også, da hun var veldig storbrystet og ikke ville tålt å gå med en protese som skulle erstatte brystet i opprinnelig størrelse. Var så stolt av "fjortis-puppene sine", gode tanta mi! Positiv som alltid.

 

I går var hun hos legen pga smerter i ryggen som hun sikkert har gått med en stund kjenner jeg henne rett og da oppdaget de at kreften hadde spredd seg. Vet ikke helt hvor den har spredd seg hen, men jeg tenker automatisk skjelettet. Hun har i hvert fall kommet i gang med utredning og skal på stråling ganske kjapt tror jeg. Stakkars tanta mi! Hun er så positiv og glad og begynte med en gang å planlegge og tenke fremover på hva som må fikses og ordnes bla. i forbindelse med farmor som hun tar seg mye av. Huff, håper på å få litt mer informasjon etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte henne en sms i sted og fikk til svar at hun ikke viste om hun orket gå igjennom en behandling til. Hun vet jo liksom hva hun går til... Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar, skjønner ho litt. Huff av meg. Har ho familie?

 

Kan jo være at orken kommer tilbake når hun har tenkt litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at hun og dere får positive prognoser! Det er veldig kjipt med kreftsykdom, har selv mistet en onkel pga kreft, han var ung og skulle ha levd lenge.

De har nok kommet mye lenger siden da, i hvertfall.

Skal krysse fingrene for dere!

 

klem til deg, håper det går bra med tanten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Jeg klarer virkelig ikke å skjønne at tante har fått spredning! Hun er jo verdens herligste dame. Har liksom fortrengt at hun hadde brystkreft også fordi hun har vært så positiv i etterkant... Huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, det var ikke kjekt. Får håpe spredningen ikke er så alvorlig som til skjelettet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...