Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Og jeg er SÅÅ spent.. Magen min er helt på vranga føles det som, hehe. Idag får vi kanskje se et hjerte som banker! Om det ikke gjør det, blir jeg sint tror jeg.. Da gir jeg opp, og det blir ikke no prøving før neste år en gang.. Er 7+3 idag ifølge mine egne beregninger.. Vi håper sånn på et hjerte som slår! Kan en høre det også, eller ser en det bare? På innvendig UL mener jeg..
malleleo<3 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 kjenner til redselen, ikke at jeg har vært på tidlig UL, og her heller ikke vært hjos legen enda og er 9 uker på vei! redd for at det skal vise seg at ejg ikke er gravid:/ er paranoid tror jeg;) det går sikkert bra:) lykke til:)
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Hei Ja det er kjempe spennende å se hjertet slå, men må skuffe deg- du hører det ikke. Men jeg blei kjempe fornøyd for det :-) Jeg var der da jeg var 8+6. Lykke til :-)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 jeg har vært på tre tidlig ul pga blødninger,etter mine egen beregning skulle jeg være 7,5uke på vei(etter mens) men de fant ikke no foster som tilsvarte det..jeg kom også uken etter og de så ikke noe...skulle dit en uke senere,og så man ikke hjerteslag der,var det no galt.trodde da jeg var 9 uker på vei..så kom jeg dit og de så hjertet:) jeg var 6+4 på vei,og fosteret bare 4+4 så det stemmer jo ikke med siste mens i det gele tatt...men ja,de skal kunne se hjertet i fra fosteret er 4uker,og du 6 uker.... men litt rart..i følge meg selv og mens er jeg 10 uker på vei,men i følge ul er jeg 8 uker på vei i morgen... vi hørte det:)
Blanco Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg skal på ul i dag jeg også:-) Gledegruer meg veldig.. Hadde en ul for 14 dgr siden og vi så noe både inni og utenfor uten at legen kunne si hva som var hva.. veldig spent!
flypapir Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Lykke til på ul, håper du ser hjertet slå! Jeg har også vært på ul i dag. Er 8+5 og vi så ett bankende hjerte og i tillegg rørte den lille i magen på seg. Det var stort! Var 2,4cm stor..
Venter nr3 er 22 år Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 meg igjen.leste en som sa hun måtte skuffe deg for man hørte ikke hjertet...jeg gjorde det..men jeg var på en privat klinikk hvor de tar 3d senere og sånn,så de har nok bra utstyr.. han dobbelt sjekket med min og barnets puls også,så vi hørte begge to:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Hei =) Jeg kommer akkurat fra invendig ul nå. Å hellane så gøy. Vi var på Aleris i Bergen og fikk ikke høre noe, men vi spurte ikke om det eller tenkte ikke på det. 9 uker å den lille var 27mm å vinket til oss. Å fikk med oss bilder hjem. Var så kos. Jeg å pappaen (som desverre måtte på jobb igjen) er bare ett stort smil. Vi var også på første ord. kontroll hos legen idag. Veldig glad for at vi valgte og gå til privat også. For det var sååå verdt pengene!!! Var så godt å få skikkelig bekreftet det. Men han flyttet termin litt, hvordan får jeg forrandret det her inne? Kleeeeeem å masse lykke til!!
svanemamma Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Vi tre : masse lykke til!! isi* : Så bra at det gikk bra på UL. Har tenkt på deg. Bestandig gøy å se det lille vidundret inni magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå