PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er en stor avd med mange ansatte,har så lyst å gi dem en sommergave når prinsen går på ferie,men hva?må ikke være altfor dyrt heller...Noen tips?
susemor-3 små Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg tenkte jeg skulle gi en flaske vin til hver av assistentene i lillebrors barnehage, men det er bare 4-5 stykker av de, så da blir det ikke overkommelig dyrt likevel. Er det flere det er snakk om, kan jo et flakslodd eller to, og en liten go`bit, være en fin gave...
Mammaen til Isak Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 I år gir vi et bilde til hver, rammet inn. Bildene er fra en tur med barnehagen i fjor høst som jeg var med på Og blomster. Til jul fikk de vin.
pøber´n & je Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Har gitt frukt/godtekurv et år (en liten en til de hver) Kjøpte litt annen frukt enn epler og slik + litt drops og sjokolade. Så skrev jeg et personlig kort til de hver. Ble veldig godt mottatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå