Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to problemfrie svangerskap bak meg..begge gangene har jeg funnet ut at jeg har vært gravid rundt 12 uker,derfor ikke hatt "tid" til åbekymre meg så mye for SA og sånne ting. Nå har jeg funnet det ut før forventet menstruasjon,og er derfor kjempestressa med tanke på Sa og sånne ting. Hvor vanlig er egentlig dette? Har man mindre sjanse for å oppleve dette hvis man aldri har opplevd dette før? Jeg er en 25 år gammel jente. Har smerter i korsryggen..svake menssmerter..men det kan vel skyldes graviditeten..er 4 u idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm det er vel egentlig veldig vanlig med sa/ma! Mange mister til og med uten å vite at de har vært gravide! Alder har ikke noe å si! Men så lenge du ikke har opplevd dette, syns jeg du skal tenke at det skjer ikke deg! Det å gå rundt å tenke for mye på det, kan føre til stress, og det er jo ikke sundt å stresse:) Hopp gjerne over innlegg med sa/ma!

Smerter i korsrygg og menssmerter her helt normale graviditets tegn!

Tror du kan slappe godt av, og heller nyte tiden du har i vente:) Men skjønner at du er bekymert!!Har opplevd en del vonde ting!Men har nå klar å være positiv!Har sett et hjerte som slo!Er 7+6!

Masse lykke til dette går bra vet du:)

Skrevet

Åhh! Den kjenner jeg også på! Sist jeg var gravid fant vi det ut i uke 10, og da var vi jo ganske nære 12 ukers grensen! Nå er jeg 5+1 og jeg er ganske redd for å miste..men prøver å ikke tenke for mye på det! Jeg ahr også litt smerter i korsryggen og masse murringer... sikkert gode tegn! Sist gang hadde jeg ikke noen tegn i det hele tatt,!

Skrevet

Suzy: var det utvendig UL du fikk i uke 7???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...